اخبار دنیای دیجیتال

آخرین اخبار تکنولوژی اینترنت ماهواره ای در ایران و جهان

اینترنت ماهواره ای در ایران و جهان

تکنولوژی اینترنت ماهواره ای می تواند انقلابی بزرگ در زمینه ارتباطات باشد. ایلان ماسک، مالک شرکت اسپیس ایکس، با ایده پرتاب هزاران ماهواره به فضا سعی بر برقراری اینترنتی جهانی و حتی رایگان برای برخی از نقاط دنیا را دارد. با ما همراه باشید تا آخرین اخبار تکنولوژی اینترنت ماهواره ای در ایران را با هم بررسی نماییم.

خرید vsp رومیزی با بهترین قیمت

اینترنت ماهواره ای

با قدرت گرفتن بحث اینترنت ملی در ایران، بسیاری از افراد و صاحبان مشاغلی که وابستگی شغلی بسیار بالایی به اینترنت دارند، به فکر فراهم کردن تجهیزات اینترنت ماهواره ای افتاده اند. مجموعه استارلینک که خود زیر مجموعه ای از اسپیس ایکس است، مجموعه ای ماهواره ای است که به فضا ارسال شده تا امکان برقراری اینترنت ماهواره ای را فراهم آورد. اگر شما نیز به دنبال آخرین اخبار تکنولوژی اینترنت ماهواره ای در ایران هستید، با ما تا پایان همراه باشید.

اینترنت ماهواره ای چیست؟

همانطور که اطلاع دارید اینترنت یکی از لازمه های زندگی امروزه است. دسترسی به اینترنت برای هر کسب و کار، قدم اول به شمار می رود.

اینترنت ماهواره ای یکی از دستاوردهای شرکت استارلینک است که با ارسال هزاران ماهواره به جو زمین سعی در برقراری اینترنت در سراسر دنیا دارد.

این شرکت هدف اصلی خود را دسترسی تمامی مردم دنیا به اینترنت می داند. مناطقی مانند قطب ها که دسترسی به اینترنت از طریق کابل و فیبر های نوری غیر ممکن است، از طریق اینترنت ماهواره ای و به آسانی می توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند.

 

اسپیلتر hd با بهترین کیفیت

 

برای دسترسی به اینترنت ماهواره ای، نیاز به گیرنده ای برای دریافت این امواج است.

مهم ترین ویژگی اینترنت ماهواره ای شرکت استارلینک، سرعت بالای اینترنت و تاخیر بسیار پایین آن است که توانسته این پروژه را در مسیر موفقیت آمیزی قرار دهد.

اینترنت ماهواره ای در بسیاری از مناطق کشورمان نیز قابل دسترسی است و آخرین اخبار تکنولوژی اینترنت ماهواره ای در ایران بیانگر آن است که به زودی تمامی مناطق کشورمان نیز تحت پوشش این ماهواره قرار خواهد گرفت.

 

اینترنت ماهواره ای در ایران

جدیدترین و آخرین اخبار تکنولوژی اینترنت ماهواره ای در ایران

جالب است بدانید که در این پروژه اولین ماهواره ها در فاصله 500 کیلومتری زمین قرار گرفتند و اما اکنون این شرکت تصمیم به قرار دادن ماهواره ها در فاصله 300 کیلومتری زمین دارد. نکته جالب توجه در این جایگیری، افزایش سرعت اینترنت خواهد بود. به گونه ای که سرعت اینترنت حتی از سرعتی که کابل های نوری فراهم می کنند نیز فراتر می رود.

جدیدترین سرعت ثبت شده برای اینترنت ماهواره ای، سرعت بارگذاری 20 مگابیت بر ثانیه و سرعت دانلود 100 مگابیت بر ثانیه است. این سرعت ها انقلابی در انتقال داده ها در دنیای مجازی ایجاد خواهد کرد.

خرید تجهیزات برای دسترسی به اینترنت ماهواره ای اولین گام در این راه است. هزینه دیش دریافت کننده امواج 499 دلار و اشتراک ماهانه اینترنت ماهواره ای 99 دلار است.

آخرین اخبار تکنولوژی اینترنت ماهواره ای در ایران نشان از آن دارد که این تکنولوژی به زودی در تمام نقاط ایران در دسترس خواهد بود.

برای خرید اکستندر vga به بخش فروشگاه مراجعه نمایید.

اینترنت ماهواره ای در جهان

شاید بتوان بزرگترین مشکل اینترنت ماهواره ای را، عدم پشتیبانی تلفن های همراه از این اینترنت دانست.

آخرین اخبار تکنولوژی نشان از آن دارد که جدیدترین نسل گوشی های آیفون که iphone 13 است، امکان اتصال به اینترنت فضایی را خواهد داشت.

می توان گفت مهم ترین و اخبار تکنولوژی اینترنت ماهواره ای در ایران، آخرین نکته ام در رابطه با اینترنت ماهواره ای، پهنای باند آن است که به آسانی می توانند اینترنت مورد نیاز یک ساختمان بزرگ را فراهم آورد.

 

مقالات و محصولات مرتبط: کابل KLotz v08 | کابل percon vk60 | فیش کنون مادگی xlr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *