اخبار دنیای دیجیتال

شناخت راهکارهای تست کابل شبکه و خرید بهترین مدل این محصول

بهترین تستر شبکه

داشتن کابل شبکه مرغوب و بدون قطعی، اولین قدم در ایجاد شبکه ای بی عیب و پایدار است. از این رو انتخاب کابل خوب از برند های معتبر می تواند شما را در داشتن شبکه ای قوی یاری نماید. اما بهتر است بدانید برای خرید کابل مرغوب، علاوه بر شناخت برند های برتر تولید این محصول نیاز به شناخت راهکارهای تست کابل شبکه و خرید بهترین مدل این محصول نیز دارید. با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در این زمینه کسب نمایید.

خرید اکستندر vsp نصبی

تستر کابل شلکه

 

تستر کابل شبکه چیست؟

یکی از مهم ترین تجهیزات مهندسان نصب شبکه تستر کابل شبکه است. این دستگاه ابزاری کاربردی برای سنجش و عیب یابی کابل اترنت یا لن در اتصالات شبکه به شمار می رود.

برای نصب کنندگان شبکه یکی از مهم ترین مسائل اطلاع از راهکارهای تست کابل شبکه و خرید بهترین مدل این محصول است.

تجهیزات تست کابل شبکه با اندازه گیری میزان جریان های موجود در سیستم، کیفیت سیگنال را بررسی می کنند و به این وسیله کابل های معیوب را شناسایی و ایرادات احتمالی در سیستم را نمایش می دهند.

شناخت راهکارهای تست کابل شبکه کمک بسیار بزرگی به نصابان شبکه برای ایجاد شبکه ای بی نقض کرده است. این افراد پس از نصب تمامی تجهیزات و ایجاد شبکه، اقدام به تست پریزهای شبکه، سوکت ها، کیستون شبکه، تلفن ها و همچنین سوکت شبکه می نمایند تا ایرادات احتمالی را پیدا و آن ها را رفع نمایند.

 

کابل تبدیل hdmi به avراهکارهای تست کابل شبکه

تستر کابل شبکه یعنی چه؟

مهم ترین وظیفه تستر کابل شبکه، سنجش سالم بودن مسیر انتقال داده ها است. در مدل های پیشرفته تر این وسیله می تواند دیگر خصوصیات یک سیگنال را که عبارتند از: مقاومت کابل، نویز موجود در مسیر و عوامل ایجاد تداخل در مسیر را نیز بررسی نماید.

بهترین مدل های تست کابل شبکه عبارتند از:

  • تستر کابل شبکه ساده

این مدل از تستر های کابل شبکه ساده ترین مدل است که با اتصال به کابل ها و به وسیله منبع جریان موجود در دستگاه می تواند سلامت کابل را تشخیص دهد. در برخی از مدل های این نوع تستر ها، دستگاه مجهز به نمایشگر و میکروکنترلر است. این تجهیزات باعث می شوند تا تست به صورت خودکار انجام شود.

  • تستر کابل حرفه ای

این دستگاه علاوه بر تست سلامت کابل می تواند ویژگی های دیگر کابل مانند مقاومت، میرایی کابل، کیفیت کابل شبکه و قدرت کراس تاک کابل را بررسی نماید. می توان گفت این تستر ها بهترین گزینه برای تست استاندارد کابل های شبکه در راه اندازی مجموعه های حرفه ای است. البته از قیمت بالای این محصول نیز نمی توان چشم پوشی کرد.

انواع تسترشبکه

خرید کابل hdmi به sdi از دال تلکام

 

  • تستر کابل فیبر نوری

یکی از بهترین تجهیزات برای تشخیص ایراداتی همچون شکستگی کابل، اتصالات نا سالم و پیچ های تند در مسیر کابل، تستر قلمی فیبر نوری است. این دستگاه با تابش نور به مسیر کابل و سنجش میزان نور خروجی می تواند ایرادات موجود در مسیر را بررسی و مشخص نماید.

اگر برای کسب و کار خود نیاز به شناخت راهکارهای تست کابل شبکه و خرید این محصول دارید، با همکاران ما در دال تلکام ارتباط باشید تا علاوه بر راهنمایی شما برای انتخاب مناسب ترین تجهیزات، برترین مدل ها را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهند.

 

مقالات و محصولات مرتبط: کابل KLotz v08 | کابل percon vk60 | فیش BNC NEUTRIK

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *