مقالات

فرق HDMI در مقابل اتصالات ویدئویی SDI

فرق HDMI در مقابل اتصالات ویدئویی SDI

فرق HDMI در مقابل اتصالات ویدئویی SDI

فرق HDMI در مقابل اتصالات ویدئویی SDI

این پست در مورد تفاوت در استفاده از تبدیل sdi به hdmi برای ویدیو در یک جریان مستقیم جریان بحث می کند.

وقتی جریان رویدادها زندگی می کنند، راه های متعددی برای خروجی ویدئو و صدا از یک منبع ویدیو به یک دستگاه جریان وجود دارد.دو نفر از رایج ترین ها عبارتند از HDMI (رابط چند رسانه ای با وضوح بالا) و SDI (اینترفیس سریال دیجیتال).این پست برای توضیح تفاوت بین این دو است.

HDMI

HDMI یک استاندارد ویدئویی است که معمولا در محیط های مصرفی / محیطی استفاده می شود.HDMI ویدئو های غیر فشرده شده و سیگنال های صوتی جاسازی شده را به هر دستگاهی می دهد که می تواند ویدیو را نمایش دهد یا رمزگشایی کند.

به طور معمول سیگنال های HDMI می توانند تا 50 پا بدون نیاز به آمپلی فایردستگاهی باشند که به شما اجازه می دهد سیگنال HDMI را به یک کابل دیگر افزایش دهید تا بتوان آن را طولانی تر اجرا کرد.اگر شما نیاز به طول سیگنال اضافی دارید، می توانید از این مبدل هابرای ارسال یک سیگنال HDMI بیش از Cat5e ارزان قیمت (CAT6 ترجیح داده) کابل تا 390 فوت استفاده کنید.

انواع اتصال HDMI مشترک

استاندارد HDMI

مینی HDMI (دوربین های DSLR + مینی)

میکرو HDMI (دوربین های عمل GoPros +)

 

تبدیل av به hd با بهترین قیمت

 

SDI

SDI یک سیگنال ویدئویی حرفه ای است که در محیط های تولید به دلیل محدوده طولانی آن (تا 300 فوت) و قابلیت اطمینان ترجیح داده می شود، زیرا معمولا به همراه کابل کشی BNCکه دارای کانکتور های تخصصی است در هر طرف به دستگاه هایی که به آنها متصل هستند قفل می شود.

اگر شما در محیطی هستید که در آن کابل شما می تواند بدون وصل شدن یا خاموش شدن باشد (همچنین باید هرچه زده شود)، اتصالات SDI ایده آل هستند.

استانداردهای SDI مشترک

-HD-SDI

-Dual-Link HDI-SDI

-3G-SDI

-6G-SDI

-12G-SDI

-کوه لینک SDI

 

مقالات و محصولات مرتبط: کابل KLotz v08

فروشگاه اینترنتی Daltelecom.ir عرضه کننده ی انواع کابل شبکه و کابل hdmi و سوئیچ hdmi و سوئیچ vga

برای مشاهده مشخصات کابل vgaCP2552 در سایت شرکت سازنده می توانید روی این لینک کلیک کنید.فروش دایو مدل CP2552 درجه یک در فروشگاه دال تلکام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *